Met welk programma kun je teksten (PDF of Word) omzetten in audio?

Ik heb een hekel aan lezen maar er zijn enkele boeken die ik wil lezen die niet als audioboek te verkrijgen zijn. Dus zou ik de teksten die ik als PDF legaal heb gedownload (ze zijn gratis ter beschikking, het zijn informatieve boeken waarvan de auteur geen copyrights wil) nu omzetten in audio zodat ik ze op m'n MP3-speler kan beluisteren. Welke software kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor maar €10,- per uur kom ik het voorlezen :)

Het beste antwoord

Ik heb op internet voor je gezocht, zie bron voor een goede pagina je hebt hier geen extra software bij nodig

Toegevoegd na 30 seconden:
Zoek ook eens op TTS (Text to speech)