waarom zijn mijn safaripaginas zo wazig?

bij sommige paginas (zie plaatje) kan ik nauwelijks lezen wat er staat op mn ipod , hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je iPod wel een Retina display??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb geen retina display en ik heb hem gejailbreakt jah ,maar volgens mij maakt dat niet uit

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat de pagina zelf, helemaal bestaat uit afbeeldingen waarvan de kwaliteit minder word als je inzoomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zal het wel zijn ja

Andere antwoorden (1)

Je hebt hier een 'totaal' overzicht van de pagina en je bent dus simpel weg ver uitgezoomd.
Als je verder inzoomt totdat de teksten goed leesbaar zijn zul je als het goed is merken dat de teksten en afbeeldingen wel scherp weergeven worden.