Hoe vind ik de juiste drivers voor mijn hardware voor Windows 7?

Zie dat onder andere mijn audio driver van winxp niet werkt op windows 7. Wat nu?

Toegevoegd na 7 uur:
ps: vga drivers ook niet dus kan de resolutie niet aanpassen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Op de websites van de fabrikant(en) van je hardware kun je meestal de drivers downloaden.

Ook kan je als je bijvoorbeeld een laptop hebt van Acer, kun je op de website van Acer bijna alle drivers vinden van de hardware die in je laptop (of pc natuurlijk) aanwezig is. Bij de meeste leveranciers van laptops en pc's kun je alle drivers downloaden die je voor je pc nodig hebt.

ps een handigheidje om altijd een up-to-date driver te hebben is de Secunia Personal Software Inspector.

Deze geeft direct een melding als er nieuwe drivers bechikbaar zijn en geeft daarbij ook een downloadlink!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, deze had ik nodig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en anders kan je de update checker van filehipp proberen filehippo.com

Andere antwoorden (1)

Je kunt op http://www.drivershq.com/ je pc scannen om zo de juiste drivers van Windows 7 te vinden.