Hoe zet ik mijn insert toets aan in word? (zie omschrijving.)

Ik bedoel niet het knopje, maar de functie.
Ik kan nu zo veel als ik wil drukken op insert.. Maar er gebeurt niets.

De functie staat uit. Er is een manier om deze aan te zetten, in word.
Weet iemand hoe?

Albast bedankt. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
9.1K

Het beste antwoord

Je lost dit probleem als volgt op:

- Klik op Bestand.
- Klik op Opties.
- Klik op Geavanceerd.
- Klik op (het vakje voor de tekst) INS-toets gebruiken om de overschrijfmodus in of uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb word 2007

Andere antwoorden (1)

In de statusbalk onderin dubbelklikken op het selectievakje OVR zodat het van grijs zwart wordt. Dan is Insert ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De schermafbeelding lijkt van Word 2010 te zijn en daar is die functie niet zichtbaar.