Waarom synchroniseert itunes niet alle films die in films staat?

Ik heb een film die niet wordt gesynchroniseert, de ander films worden wel gesynchroniseert. Ik heb de ene film geconverteert en ik het voldoende geheugen, wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik het= ik heb

Antwoorden (2)

Heb je de nieuwste versie van iTunes ??
Of je geheugen is vol !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toevallig Windows Vista of 7 64-bit?
Er zijn allerlei problemen met de 64-bits compatibiliteit met Itunes. Apple doet hier tot nu toe nog vrij weinig aan omdat het blijkbaar niet bij iedere 64-bits gebruiker voorkomt.

Voor mijzelf is het een hel om dingen te synchroniseren met mijn iPhone. Ik had de apps ook gesynchroniseerd, dit werkte niet. Als ik nu mijn iphone aansluit en Itunes zijn gang laat gaan dan verwijdert ie de apps die niet bij de apps staan en breekt ie de sync voortijdig af. Daarnaast heb ik problemen met Clickandbuy-betalingen via Itunes.
Ik heb ook al een ticket lopen maar erg behulpzaam zijn ze niet.

Probeer anders een pc of laptop met een 32 bits versie van windows. Bij mij openbaard het zich niet op die pc's thuis alleen de laptop van mijn ouders en mijn eigen pc.

Hoe weet je of je een 64 bits versie van windows hebt of niet? Heel simpel, als je meer dan 3GB RAM geheugen hebt in je systeem dan zit er een 64-bits besturingssysteem op. 32-bits systemen ondersteunen maar tot iets van 3,3GB aan RAM geheugen wat dus zou leiden tot ongebruikt(ongedetecteerd zelfs) fysiek geheugen.