Waar kan ik een gratis digitale agenda downloaden voor op mijn computer?

Dus geen online agenda, maar een om te downloaden voor op de pc. Ik heb gezien dat al eerder een vraag als deze is gesteld, maar ik was niet tevreden met die opties...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.7K

Antwoorden (2)

Het kan via onderstaande link. Niet tevreden? Zoek dan nog even verder op Google, type maar in: ''digitale agenda downloaden''. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat had ik gedaan, maar ik raakte er niet echt wijs uit. misschien ligt het aan mijn kater ;)
thanks anyway :)
Misschien is digitaal kalender een betere benaming:

http://www.rainlendar.net/ heb ik ooit gehad, populair en heel handig. Inmiddels zit ik bij Google