Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een Microsoft Office licentie ook weer intrekken?

Ik heb vaak geklaagd over dat wij geen Microsoft Office thuis hebben. Nu heeft mijn grootvader het laatst aangeschaft voor zijn bedrijf met drie licenties voor thuisgebruik en studenten. Wij mochten er ook een licentie van hebben dus nu is er nog maar eentje over. Stel dat je hem niet meer wil gebruiken op je huidige computer, kan je hem dan weer intrekken? Hij kan bijvoorbeeld kapot gaan of je doet hem weg omdat hij trager wordt, dan wil je Office bijvoorbeeld installeren op een nieuwe laptop, maar kan je de licentie dan weer intrekken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
965

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja je kan hem op een andere computer installeren, je mag hem dan niet meer op de andere PC gebruiken en zal hem daar op moeten verwijderen.

Ik heb echter 1 licentie tot mijn beschikking, ik heb ze wel op twee laptops geinstalleerd(twee dezelfde) Maar heb ze nooit tegelijk aan, een is voor buitenland;) Dit mag oorspronkelijk niet, maar ja;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding