ik heb onlangs een verslag per ongeluk opgeslagen op een opdracht. nu heb ik die opdracht nodig. er is een mogelijkheid om de opdracht terug te halen?

ik gebruik word 2007, en het is al enkele weken terug gebeurd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee met geen mogelijkheid is deze terug te halen, tenzij je toevallig een backup hebt gedraaid rond die tijd.
Dan zal je in de backup moeten kijken.
Anders zie ik het somber in.
Ook met een recoveryprogramma ben ik bang dat het niet zal gaan lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een aantal weken geleden het bestand overschreven hebt, acht ik de kans minimaal dat je het nog terug kan halen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is er dan nog wel een mogelijk?
walter
11 jaar geleden
Met wat geluk staat er ergens in een temp-map een kopie ofzo, zoek eens op je pc naar een deel van de bestandsnaam. Maar reken nergens op hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(ik moet mijn geschreven tekst toch even goed door lezen voordat ik op enter druk) bedankt voor je reactie, maar helaas op deze manier is het ook niet gelukt.
Misschien kun je rechtsklikken op het bestand en dan kiezen voor "vorige versies terugzetten".