Op Origin heb ik een aantal vrienden, maar is het dan raar als ik naar hun leeftijd vraag? omdat ik wil weten met wie ik te maken heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
Als het vrienden zijn, weet je toch de leeftijd?
Amadea
11 jaar geleden
Hé Ritsuka, weet jij dan niet dat mensen met wie je op sociale netwerken chat "vrienden" heten? Dat werkwoord is trouwens tegenwoordig ook geen chatten meer, maar "praten". Als een jongere heden ten dage met vrienden praat, dan heeft hij/zij die nog nooit gezien en weet dus ook niet hoe oud ze zijn...

Het beste antwoord

Nee dat is niet raar.
Je moet eerst een gesprek aangaan en dan stilletjes richting leeftijd.
Ik vraag het ook meestal eerst voor ik ze op skype toevoeg ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat is zeker niet raar, het kan wel in het begin beetje raar zijn als je zelf 11 jaar ouder of jonger bent en dat niet had verwacht =p