Waarom start OpenOffice versie 3.4 op met startscherm op bureaublad?

Bij Open Office versie 3.3. kwam, bij het opstarten, in de systray alleen het snelstarter icoon. Nu, bij versie 3.4, heb ik dat ook maar als extra geeft hij nu ook op het bureaublad het startscherm weer. Ik wil dat eigenlijk niet en heb bij de eigenschappen van Open Office bij onderdeel "uitvoeren" de tekst "normaal" gewijzigd in "geminimaliseerd". Ook in het startmenu staat bij Open Office eigenschappen "geminimaliseerd". Dit heeft nog steeds niet tot gevolg dat het startscherm op het bureaublad weg blijft. Wat kan ik nog meer doen? (of nalaten)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer deze eens te vinden in het MSconfig scherm
Uitvoeren en dan MSconfig (enter).
Loop even de tabbladen services en opstarten na, mischien dat hij er tussen staat.
Wel even onthouden welke je uitschakelt, zodat je in geval van een onbedoeld foutje, deze gewoon weer ongedaan kunt maken.