Hoe verwijder ik Windows Live Essentials en installeer ik de versie van 2009 weer?

Ik heb nu de nieuwste versie van msn (2011) op mijn laptop, maar ik wil graag de oude terug. Ik krijg in geen mogelijkheid die nieuwe versie weg, en kan daarom dus ook niet de oude versie van 2009 terugkrijgen. Op mijn computer kan ik nergens nog iets van Windows Live Essentials (2011) vinden, maar toch krijg ik elke keer de melding dat ik die eerst moet verwijderen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je kan Windows Live Essentials (2011) verwijderen door naar het volgende te doen:
Ga naar start > configuratiescherm > 'programma's en onderdelen'. Er wordt nu een lijst opgemaakt, scroll naar beneden (naar de W) en daar staat het. Klik het aan en klik vervolgens op verwijderen/wijzigen. Hier kan je het programma verwijderen.
Dit gaat via windows 7, en het configuratiescherm wordt weergegeven in pictrogrammen. Als je windows 7 hebt en je configuratiescherm staat ingesteld op categorie (staat rechtsboven in je scherm) moet je klikken op 'programma's' en vervolgens naar 'programma's en onderdelen' gaan.
Als je windows XP hebt moet je in configuratiescherm naar iets soortgelijks zoeken, ik geloof dat het daar onder het kopje 'software' staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook dat probleem gehad en kreeg de nieuwe msn dus niet verwijderd. Uiteindelijk had ik geen zin meer om te zoeken waar die nieuwe msn zich had geplaatst dus heb ik een systeemherstel uitgevoerd.
Als je bijvoorbeeld op 2-1-2012 Msn hebt geinstalleerd, kan je ervoor zorgen dat je computer naar zijn oude instellingen van 1-1-2012 gaat waar die nieuwe msn dus nog niet op zat. En dan heb je weer je oude msn terug.

Je kan dit alleen doen als je in de tussen tijd geen belangrijke dingen hebt geinstalleerd, want die raak je dan ook kwijt.

Start--->Bureau-accessoires--->Systeemwerkset--->Systeemherstel

Dan een datum uitkiezen die jou het beste uitkomt.

Dit zou ik alleen doen als je hem echt niet op een andere manier verwijderd krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Windows Live Essentials verwijderen net zoals elk ander programma via configuratiescherm --> software en programma's, als ik me niet vergis. Vervolgens klik je Windows Live Essentials aan en kies je voor verwijderen.

Lukt dit niet? Volg dan de volgende stappen uit:

http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=64db5c80-85e4-49fe-bf07-cb08ffc5dd53

Vervolgens kun je de oude versie installerne.