Welke moet ik pakken als ik word wil downloaden op surfspot?

ik ben al zo lang op zoek naar WORD voor windows.
Ik wou het via mijn studentnummer downloaden op surf spt maar zo onduidelijk welke ik moet pakken!
Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat je via surfspot meteen het hele office pakket voor 45 EUR koopt.

Wat je moet downloaden is dan Microsoft Office 2010 (huidige versie), hier zit dan ook Excel, Powerpoint etc.. bij.
Software die je vermoedelijk ook gaat gebruiken voor je studie.

Tegenwoordig heet het overigens Microsoft Word 2010 en dit valt onder het Microsoft Office pakket.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word is een onderdeel van het officepakket en is niet los te downloaden.
Wel is deze los te installeren vanuit het pakket.
Nu op dit moment is het office 2010, de voorganger is Office 2007 en voldoet ook nog prima.
Let wel dat je de goede versie pakt want ook Office 2010 komt in verschillende smaken.
Zie onderstaande link voor uitleg en de verschillen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2010

In windows zelf zit trouwens standaart Wordpad maar deze is nogal beperkt in zijn kunnen, maar dat wist je vast al wel. ;)