ik heb momenteel zo'n gratis trial versie van het video/foto software prog. corel pr x4 weet iemand of je de gemaakte projecten op je pc kan opslaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ikzelf heb Corel Painter 11. Hopelijk kan je op jouw trial-versie van corel pr x4 op dezelfde manier opslaan als in Painter 11. Dat gaat dan als volgt: Bovenaan links klikken op File(Bestand); dan: "opslaan als".(save as)
Er opent zich een venstertje waarin bovenaan staat: "opslaan in", met daarachter vermeld: Mijn Documenten of Mijn afbeeldingen... Klik onderaan op opslaan. Ga dan naar Mijn Documenten of Afbeeldingen en daar vind je het bestandje terug. Zo is het opgeslagen op je pc.
Sukses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi bedankt voor je antwoord, het progamma reageerde ook niet meer,dus heb het verwijderd, grtjes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
thanx...