hoe zet je photoshopprogramma over op andere computer?

hoe zet je een oude versie van photoshop die op je computer staat over op je laptop of andere computer als je geen origineel meer hebt? (geen intallatie cd)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.7K

Het beste antwoord

Ga naar http://www.abelssoft.net/mykeyfinder.php en download het programma op je OUDE computer, start het en print de licentiecode van het photoshop programma.

Download het photoshop programma van het internet of van de cd op je NIEUWE COMPUTER.
Ga dan naar je nieuwe computer en vul de licentie code in die je eerde uitgeprint hebt.

------------------Dit is NIET illegaal* ----------------------

* hij toont alleen licensie codes waarvan het programma op meerdere computers gedownload mag worden.
(bijv. Word)

Toegevoegd na 2 minuten:
-------------------------------
sorry, ga voor je dit doet naar C:\programfiles\

En kopieer het naar de Nieuwe computer
Doe dan wat ik net zei.

vergeet de eerste zin van de 2e alinea
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zonder origineel wordt het lastig.
Programma's zitten namelijk niet meer standaard in 1 mapje dat je zo kan kopiëren., het plaatst bestanden in systeemmappen en voegt registersleutels toe.

Misschien kan je op internet zoeken naar de software om te installeren, en deze registreren met je eigen registratiecode :-)
11 jaar geleden
Met oudere programma's wil het wel eens lukken om alleen de installatiemap te kopieeren naar een andere computer.
Is niet altijd succesvol ( meestal niet ), maar je kan het geluk hebben.

Maar je kan ook kijken of deze versie ergens rondzweeft op het internet.
Moet wel heel raar lopen dat hij niet op het internet te vinden is..
Kijk of zoek eens bij de diverse torrentsites of nieuwsgroepen.
Torrentsites acht ik meer succesvol daar oude programma's nog wel lang kunnen blijven hangen daar.