Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke keylogger is de beste om te kopen?

Ik zoek de beste keylogger van nu, er is veel te veel te downloaden waardoor ik niet weet welke goed is of te vertrouwen, dus denk ik dat als ik een goede kan kopen het ook een goede en overzichtelijke zal zijn of denk ik nu dom ?
De reden van aanschaf is persoonlijk dus een wedervraag van "waarom heb jee een keylogger nodig" sta ik niet op te wachten.
Ik zoek een betrouwbare keylogger die met name de toetsaanslagen registreert in/van prgramma's als hyves, msn enz.
Eerlijke en duidelijke reactie's/ informatie zie ik graag tegemoet.
Groeten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik al jaar en dag de family keylogger van SpyArsenal.
Een heel klein programmatje wat ongemerkt in de achtergrond mee kijkt en doet wat hij moet doen.
Er zijn vast wel betere te vinden, maar deze voldoet prima.

Let wel even op je virusscanner, je moet deze waarschijnlijk wel bepaalde uitzonderingen toewijzen daar een dergelijke keylogger gauw aangezien wordt als een trojan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens naar de linux distro backtrack, hiermee kan je een systeem testen op zwakheden, hierin zit ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een keylogger. Zoals hier boven al aangegeven is virus-scanner de uitdaging om dit ongemerkt als proces op de achtergrond mee te laten draaien. Je zou ook via metasploit de keylogger kunnen gebruiken. deze 2 opties zijn bijde gratis. Houd er wel rekening mee met dat wat je wilt gaan uitvoeren hoogst waarschijnlijk niet getolereerd wordt door de eigenaar van het systeem waar jij de keylogger geïnstalleerd wilt hebben, en je ook bij gebruik/misbruik ook een aantal misdrijven pleegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding