Op mijn laptop krijg ik wel draadloos internet verbinding maar niet met de kabel hoe kan dit?

Alle drivers zijn geïnstalleerd, ik heb verschillende Internetkabels gebruikt en nog krijg ik of heel slecht of helemaal geen internet op mijn laptop, maar draadloos werkt wel gewoon prima, iemand enig idee hoe ik verbinding krijg met kabel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Normaal gesproken zou het gewoon moeten werken. Doch niets is vreemds in de digitale wereld. Ik ga er even voor het gemak er van uit dat je een windows machine hebt. Klik rechts op deze computer, daarna op beheer. Ga nu naar apparaatbeheer. Zie je toevallig een uitroepteken staan bij je netwerkadapters? Zo ja, klik rechts op dat item en kies nu voor bijwerken. Werkt dat niet, klik dan op verwijderen en bevestig dit. Start nu je laptop opnieuw op en laat hem opnieuw de drivers detecteren en instaleren. Geen uitroepteken... Ga dan naar netwerkadapters. Dubbelklik hier op het goeie apparaat. Ga vervolgens in het tabblad wat nu verschijnt naar geavanceerd. Kijk hier of ethernet@wirespeed aanstaat. Deze moet op enable staan. Let wel, bij sommige adapters staan soms andere instellingen. Mocht dat het geval zijn, moet je de meest logische denkwijze volgen. Eventueel kun je hem hier ook handmatig aan of uitzetten. Normaal gesproken zou deze op ingeschakeld staan. Maar wie weet, het is en blijft windows............. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100