Ik heb meerdere e-mail adressen in Outlook. Deze e-mails komen allemaal door elkaar binnen. Is het mogelijk om van e-mail adres naar ander te switch?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.7K

Antwoorden (3)

U kan verschillende inboxen maken maar elk met een andere naam bv de normale "Inbox", dan Inbox1, enz.
Dan stelt u regels op voor elk adres nl u klikt rechts op een bepaald bericht en geef een filter op als een mail binnenkomt met dit adres moet u die verplaatsen naar bv Inbox1.
Zo doet u dat voor elk emailadres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het zo kunnen instellen bij de eigenschappen van je account, dat alleen je standaardmailadres automatisch wordt opgehaald. De rest zou je dan handmatig kunnen binnenhalen.
Je kunt ook via de optie "regels" de mails die verstuurd zijn naar een specifiek adres (of enige andere parameter) automatisch in een aparte map onder bv postvak in kunnen laten plaatsen** zo heb je ook overzicht, en kun je geen mails vergetenj binnen te halen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De makkelijkste methode lijkt mij om een e-mailprogramma op je pc te zetten waarop je de verschillende Outlook-accounts afzonderlijk invoert. Dan hoef je Outlook in principe ook niet meer te openen, maar bekijk je alle e-mailberichten in dat andere programma. Dat kan met b.v. Windows Live Mail (voor XP: http://www.schoonepc.nl/tools/windowslivemail.html; voor Vista en Win7: http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=68de43f8-6a43-4387-ba59-c263cb8ef31c). Wanneer je bij het opstarten van je pc even snel de post wilt bekijken, kun je ook een programma als PopPeeper overwegen: http://www.computeridee.nl/pop-peeper
Pieter2011