Is er een manier/ programma waardoor de performance van je computer aanzienlijk verbetert?

Ik heb zelf TuneUp Utilities en dit werkt op zich redelijk, maar ik vroeg me af of er nog andere aanrader zijn waardoor je computer echt aanzienlijk sneller wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
besturingssysteem is overigens Windows Vista

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het verbeteren van performance wordt ook wel 'overclocken' genoemd. De CPU gaat namelijk sneller of efficienter rekeken.

Hiervoor zijn heel simpele tot heel ingewikkelde manieren. Je kunt bijvoorbeeld je koeling verbeteren.

Er zijn zo veel mogelijkheden dat je het beste kunt zoeken op overclocken + hardware die je gebruikt of overclocken + vista.

Bedenk wel dat bepaalde trucjes bij verkeerd gebruik je computer ook kunnen slopen, dus altijd voorzicht blijven.

Succes ermee.