iTunes: Kan niet meer gestart worden! Ook niet na het opnieuw installeren van QuickTime. Kan iTunes niet deïnstalleren, kan pad niet vinden (best.wel)

Installatiebestand bestaat wel op het goede adres, krijg de melding geen goede versie (is wel zo). Kan nu ook niet installeren, dus niets!

Toegevoegd na 3 minuten:
De helpdesk van Apple geeft als mening dat ik het Microsoft moet vragen!?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Revo Uninstaller al geprobeerd?
http://www.revouninstaller.com/

Eerst hiermee iTunes uninstallen en dan opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij dat dit de enige mogelijkheid is:

Maak een backup van het register en verwijder alle paden met het woord: "itunes of i-tunes of apple", ik gebruik het zelf niet en weet hierdoor niet of dit de correcte naam is.

Een keer herstarten en daarna itunes nog een keer installeren, wellicht lukt het dan wel.

Mocht je niet weten waar het register zich bevind, dan is het niet aan te raden om erin aan het werk te gaan en kijk of er iemand is die je hierbij kan bijstaan.