Ik heb een dvd met een zelf opgenomen film. Nu zou ik graag daar een deel uithalen en op een andere dvd branden. Welk gratis programma is heel goed?

het staat nu op de dvd als een vob bestand.

11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moviemaker..?

Het beste antwoord

Boilsoft videocutter.
Werkt vrij simpel.
Met dit programma kun je snijden op tijdsframe maar ook op beeld.

Het is alleen niet helemaal gratis, alleen de eerste 14 of 15 dagen.
Maar met een beetje decoratief internetwerkwerk is er met dit programma en ook voor het onderstaande software na de trialperiode ook te werken.

Voor het simpele Dvd plak en brand werk zou ik gaan voor Convert X to Dvd.
http://www.vso-software.fr/download.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In principe, is alleem een vob bestand voldoende, echter is de selectie dan erg grof, maar prima als je alleen ong. een half uurtje wilt selecteren. Als je nauwkeuriger wil knippen heb je een video editor nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik schaam me een beetje om het antwoord maar freemake is gewoon de beste.