Heb per ongelijk mijn emails gewist hoe krijg ik ze retour?

een jaar geleden
in: Software
4.6K
tinus1969
een jaar geleden
Welk programma/systeem/toestel/provider?
RobTeering
een jaar geleden
Tinus ik heb op mijn telefoon Outlook en de provider is Ben

Antwoorden (1)

U gebruikt Outlook op je telefoon, lees ik. Als u een item niet in de map Verwijderde items kunt vinden, dan kunt u dit zoeken in de map Herstelbare items.
Items weergeven en herstellen die zijn verplaatst naar de map herstelbare items:
1. Klik met de rechtermuisknop op Verwijderde items in de mappenlijst van uw e-mail en selecteer Verwijderde items herstellen.
2. Gebruik indien nodig het zoekvak om het item te zoeken dat u wilt herstellen.
3. Wanneer u het item vindt, selecteert u het en selecteert u vervolgens herstellen.
SimonV
een jaar geleden