Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik "regels" in Outlook2010 werkend?

Ik gebruikte in Outlook 2007 altijd regels om email naar zelf aangemaakte mappen (binnen Outlook) te verplaatsen. Op een gegeven moment werkte dit niet meer. Uiteindelijk maanden later een upgrade gedaan naar Outlook2010. Regels aangemaakt, maar deze werkten niet. Uiteindelijk een nieuw emailadres aangemaakt, mapjes voor geselecteerde emails gemaakt en nieuwe regels aangemaakt. Wederom doen de regels niets....
Ben ondertussen al weken op Google aan het speuren naar de oplossing, maar tot zover geen geluk. Email blijft gewoon in mijn inbox staan.

Heb al veel dingen geprobeerd en wordt er nu wanhopig van!

Wie heeft de gouden tip?

Toegevoegd na 22 uur:
Even een afbeelding toegevoegd zoals ik de regels heb staan.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb het geloof ik opgelost!
Ik had de afzenders alleen als naam aangegeven, heb de afzenders nu met emailadres in mijn adressenboek gezet. Dit lijkt de oplossing...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
439

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Staan de regels die je hebt gemaakt wel actief? Het vinkje voor de regel moet aangevinkt staan.

Tevens moet de map waarheen je veerplaatst ook bestaan. Als je een regel hebt gemaakt en later de mapnaam waar het heen verplaatst wordt, verplaatst naar een andere plek of een andere naam geeft werkt het ook niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je misschien gekozen voor "Verplaats een *kopie* van het bericht naar..."? Dan zou er wel een versie in Postvak IN blijven staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding