Hoe krijg ik Android tablet in verbinding met mijn draadloze router?

Mijn iMac en iPhone hebben zonder problemen wel verbinding.
Heb al wachtwoord van router op tablet ingetypt. Antwoord van tablet: "opgeslagen, beveiligd met WPA/WPA2"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zit je dicht genoeg op de router? zo ja:

klik op het vakje waar staat opgeslagen, beveiligd.... en druk dan op vergeten. vul het wachtwoord nogmaals in en kijk of hij dan verbinding maakt