Als ik iSwifter start op mijn iPad 2 krijg ik een zwart scherm, hoe kan ik dit oplossen?

ik vind dit een van de beste apps uit de app store, je kan gewoon spellen op internet spelen waar je eigelijk java script voor nodig hebt.
ik heb voor de update 4 euro betaalt en ik was er erg blij mee.
ik zat er vooral mee op habbo.
na een tijdje spelen sloot de app zich ineens af. ik start hem weer op en ga het habbohotel weer in. en vlak nadat ik online was verandert het hele beeld in een grijs vlak. De hele app reageerde nergens meer op!
ik log me weer in en weer loopt hij vast. dit heb ik zn 10x herhaalt.
ik heb de aap verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hij deed het, totdat hij weer vanzelf afsloot. toen drukte ik de app weg en opende het weer. Nu kreeg ik een zwart scherm. en na15 sec sluit hij zichzelf af. telkens als ik hem opstartte gebeurde hetzelfde.
ik had er 4 euro voor betaald dus ik heb bij app support gekeken. Daar hadden andere mensen hetzelfde probleem. Ik weet dat de app nog niet helemaal fijnloos werkt.
Nu de vraag of ik dit zelf goed kan krijgen of dat de ontwikkelaars ermee bezig zijn?
en ja ik heb me iPad al gereboot enz. en hij draait op ios 5.0.1
mvg Robin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk een fout van de app, hier kan je dus niks aandoen. Je moet wachten op een udate van de app. (Kijk appStore -> Updates). Het is wel jammer dat je hier voor geld hebt betaalt.