Mijn outlook programma loopt vast en geeft melding "reageert niet "? Hoe kan ik dit oplossen ?

De foutmelding luidt:

Beschrijving:
Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert.

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1
Naam van de toepassing: OUTLOOK.EXE
Toepassingsversie: 12.0.6562.5003
Tijdstempel van toepassing: 4e2f99fb
Handtekening van vastlopen: ff84
Type vastlopen: 0
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende handtekening 1: 277d3b5e1042a81317249b5baa8c7d05
Aanvullende handtekening 2: 7be6
Aanvullende handtekening 3: 1fe727b9beea43aa88610b5b9630abf2
Aanvullende handtekening 4: ff84
Aanvullende handtekening 5: 277d3b5e1042a81317249b5baa8c7d05
Aanvullende handtekening 6: 7be6
Aanvullende handtekening 7: 1fe727b9beea43aa88610b5b9630abf2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eerst opnieuw downloaden. Het kan ook zijn dat de proefversie is afgelopen.

Het beste antwoord

Volgens mij biedt de schijf waar Office opstaat de mogelijkheid om Outlook (en de andere programma's die erop staan) te herstellen. Ik denk dat dát de snelste en handigste manier is.

Een andere mogelijkheid is om Office opnieuw te installeren. Maak dan eerst even een back-up van je berichten en contactpersonen, verwijder daarna Office (via Configuratiescherm > Software of: Programma's en Onderdelen), herstart je pc en installeer Office weer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het probleem zich nog maar kort voordoet, kun je natuurlijk ook (via Systeemherstel) je pc terugzetten naar een datum waarop Outlook nog wel goed werkte.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb mischien de oplossing voor jou probleem, kijk even op deze site :http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?topic=85332.0