Windows Live Movie Maker doet het niet meer Wat moet ik doen?

Als ik een filmpje ga monteren krijg ik zo'n geel vierkantje met een ! er in.

Toegevoegd na 2 dagen:
Of weet iemand een ander programma waar ik mee kan monteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Probeer hem te verwijderen via Start>Contfiguratiescherm>Programma’s>Windows Live Movie Maker>Verwijderen

En via deze site kan je hem opnieuw downloaden http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/movie-maker-get-started

Als het blijft kommen dan is je videobestand beschadigd of hij ondersteund de bestandtype niet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik krijg dat ! bij elke video's of foto's die ik plaats
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze reactie is voor het andere antwoord ik had op de verkeerde gedrukt
Het antwoord hierboven klopt maar voor een deel. Live Movie Maker is onderdeel van een veel groter pakket: Windows Live Essentials.

Als je via Start > Configuratiescherm naar Programma's en onderdelen gaat en vervolgens op Essentials klikt, krijg je de keuze uit twee opties: het programma verwijderen of repareren. Je kunt dan voor het laatste (dus: herstellen) kiezen. Natuurlijk kun je het ook helemaal verwijderen en opnieuw installeren.

Als ik naar de afbeelding kijk die jij bij de vraag hebt gezet, dan zou het me niets verbazen als er iets anders aan de hand is. Zitten de foto's of video's die je voor het filmpje hebt gebruikt nog wel in dezelfde map? Als je ze verplaatst of een andere naam geeft, dan kan Live Movie Maker ze niet meer vinden. En krijg je inderdaad zo'n vraagteken te zien. Een andere mogelijkheid (die ook Coole noemt) is dat Movie Maker niet overweg kan met de bestanden die je hebt geïmporteerd. Eerst dus maar even goed kijken of je kunt ontdekken waar het probleem door wordt veroorzaakt, voordat je eventueel besluit om het programma opnieuw te installeren!
Pieter2011