Hoe kan ik een dvd verzenden naar een ftp server?

Ik zou een dvd willen verzenden naar iemand zijn ftp server, hoe moet je dat doen? Ik heb al filezilla gedownload, maar ik snap er niks van. Ik weet ook niet hoe ik die dvd eerst op mijn pc moet zetten, want hij begint direct te spelen.
Het gaat hem vooral om geen kwaliteitsverlies te hebben.
0 bytes van 617MB beschikbaar kan ik in verkenner lezen en UDF als Bestandssysteem.
Tis eigenlijk dringend, anders moet ik het via de post verzenden.

Toegevoegd na 33 minuten:
Dit gaat over zelfgemaakt materiaal!

Toegevoegd na 34 minuten:
Voor een filmfestival in Amerika! Dus dat kan enkele dagen onderweg zijn met de post en niet altijd aankomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt met een programma als bv CDBurnerXP een ISO bestand van die DVD maken (zolang er tenminste geen kopieer beveiligingen van toepassing zijn) welke je vervolgens kunt uploaden naar die FTP server.
http://cdburnerxp.se/

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien dat dit tooltje makkelijker iets beter is.
http://www.imgburn.com/