hallo als ik een dvd heb gebrand en doe hem in dvd speler geeft hij T 4 AAN?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

kan je misschien duidelijker uitleggen?kijk je ehbt hem daadwerkelijk gebrand je doet hem in de dvd-rom.en dan kijk even of je er wat op hebt staan.heb je daadwerkelijk een dvd schijfje?(miss stomme vraag or,i try to help)

kijk of je de data daadwerkerkelijk erop hebt staan.en je schijfje moet natuurlijk wel de opslag capaciteit hebben.