Hoe verwijder je al die (voor mij) onbruikbare rommel van Windows?

Heb de pc weer eens opgefrist (format) en Windows Vista opnieuw geinstalleerd. Nu erger ik me alleen groen en geel aan al die Microsoft (extra) programma's, die ik toch nooit nodig heb. Ik wil die rommel van mijn pc af en als het mogelijk is ook alle verwijzingen hiernaar.
Iemand enig idee hoe je dit moet doen?
Het gaat om de volgende programma's:
Windows Agenda
Windows Dvdmaker
Windows Meetingspace
Windows MediaCenter
Windows Moviemaker

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Configuratiescherm-->Programma's en Onderdelen--> Linksbovenin staat : Windows onderdelen-in-of uitschakelen. Daar staat alle windows software. LET OP ! sommige software staat iets wat verstopt in submapjes, klik op de + jes om te openen. Mediaplayer Bijvoorbeeld, staat in submapje van media onderdelen, enzovoort. Suc6. :) Toegevoegd na 4 minuten: Alle windows software die al is geinstalleerd staat AANGEVINKT, dus moet/mag je iets uitvinken als je het niet meer wil gebruiken (dus niet alles aanvinken, en denken dat het dan verwijderd wordt.) Ik zeg het maar ff, er gaan een hoop mensen de fout mee in, met als gevolg nog meer windows software ellende.

ga naar configuratiescherm, software, en daar zul je het 1 en het ander vinden over de software en kun je dus ook dingen verwijderen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100