Wat is 'Windows media center application?

Als ik naar mijn 'mixer' ga bij het icoontje luidspreker rechtsonder mijn beeld staat er een extra icoontje namelijk: Windows media center application. Het geluid van deze applicatie staat uit, maar als ik een beetje het geluid verander hoor ik een soort amerikaans radio geluid.
Wat is dit? Waar komt dit vandaan? Hoe krijg ik het weg?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is al opgelost, bij taakbeheer kon ik het sluiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat komt dus uit het programma 'Windows Media Center'. Zoek maar eens in Windows 7 naar dat programma. Met dat programma kan je namelijk films kijken. Waarschijnlijk staat of een film aan of gewoon het geluid van het programma.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, er staan geen films op dat windows media center... En naar mijn idee staat er ook niks te draaiien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het meest beste antwoord dan :)

Andere antwoorden (1)

windows media center is een onderdeel van windows het is eigenlijk een soort server om van je netwerk je tv radio ed van films en muziek te voorzien
als je beschikt over een tv kaart waarop je een coazkan aansluiten en de tv vaak met afstand bediening mogelijkheid
maar als je het niet gebruik laat dat icoontje dan maar met rust.
capthavoc