Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een programma zoals Sandboxie ZONDER dat je de pc dient te herstarten als je uit de modus wil?

Sandboxie is handig omdat je NIET je pc dient te herstarten als je terug uit de virtuele omgeving wil. Timefreeze, .. allemaal programma's waarbij je de pc wél moet herstarten om terug naar normale modus te gaan.
Bestaan er programma's zoals sandboxie waarbij het niet nodig is om je pc te herstarten als je terug uit de sandbox wil. Ik gebruik het programma Sandboxie als ik denk dat ik een gevaarlijke website bezoek of verdacht bestand ontvang. Op die manier kan je een gevaarlijke website bezoeken zonder dat malware op de website je systeem binnendringt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
558

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet het niet voor 100% zeker maar het zou kunnen dat Bufferzone Pro op die manier werkt. Bufferzone Pro is een firewall die je normaliter in de sandbox mode laat werken. Het is wellicht het proberen waard maar als je geen behoefte hebt aan een firewall dan heb je aan dit antwoord ook niet veel (als het al wekt op die manier).
Bij andere sandbox types moet je, voor zover ik weet, inderdaad herstarten. Zelf gebruik ik shadow defender en moet ook rebooten om uit de sandbox mode te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding