Hoe oud moet je zijn om een CLA te tekenen?

Ik vroeg me af hoe oud je eigenlijk moet zijn om een software overeenkomst (ook wel een CLA genoemd) te tekenen. Ik heb het daarbij over een virtuele overeenkomst (lijkt op een virtueel contract) waarbij je je handtekening moet zetten voordat je echt in het team van de desbetreffende software kan komen. Dus mijn vraag is: hoe oud moet je daar voor zijn in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit gaat net als ieder ander contract of overeenkomst.
Tot uw achtiende levensjaar ondertekenen u en uw ouders/verzorgers/voogd dat contract.
Zonder dat is het nl niet rechtsgeldig.

Zodra u achtien geworden bent, bent u bij de wet volwassen en mag u alleen tekenen.