hoe zet ik een filmpje in Powerpoint?

ik heb een filmpje op de pc staan, die wil ik in powerpoint 2010 zetten, ik kan het filmpje wel erin zetten, maar dan linkt hij m alleen. is het ook mogelijk om het filmpje echt in de powerpoint te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
25.3K

Antwoorden (2)

Gewoon aanklinken, vast houden en op de dia slepen. (bij office 2010 werkt dit bij mij)z
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Klik in de normale weergave op de dia waarin u een video wilt insluiten.
2. Klik op het tabblad Invoegen in de groep Media op de pijl onder Video en klik vervolgens op Video uit bestand.
3. Ga vanuit het dialoogvenster Video invoegen naar de video die u wilt insluiten, klik erop en klik vervolgens op Invoegen.