Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de beste settings voor fraps?

ik heb zelf fraps maar als ik ga opnemen, gaat het laggen, bijvoorbeeld bij fifa 12 dan lagt die wanneer ik met fraps opneem en zonder opnemen lagt het niet.

voorbeeld deze video, kijk maar bij ongeveer 4:00, geen zorgen het is mijn eigendom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
585

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zult toch echt zelf een beetje moeten spelen met de settings (zoveel valt er niet in te stellen). En dus zien uit te vogelen wat voor jou systeem het beste werkt.

Het is ook verstandig om de opnames te doen op een ander medium dan waar het spel en andere programma's die actief zijn op geïnstalleerd is.
Dus als je 1 enkele HD in je systeem hebt is het misschien beter om de opnames op een externe HD te doen. Maar ga ook weer geen extern sloom medium gebruiken. USB sticks ed zijn wellicht te traag.

Eventueel kun je ook nog eens proberen fraps via taakbeheer een iets hogere prioriteit te geven.

Het kan ook voorkomen dat je je geluidskaart op samplerate 44.1kHz (ipv 48kHz) moet zetten maar dat is meer iets als je haperingen in het geluid hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding