Google chrome slaat mijn instellingen niet op,wat moet ik doen?

Telkens in Google Chrome open, moet ik mijn instellingen terug heringeven, en/of me terug aanmelden. Vroeger bleef dit altijd staan en kon ik direct als mijn computer opgestart was al mijn instellingen gebruiken. Nu moet ik de startpagina en bladwijzerbalk terug aanklikken. Ik heb al alles gewist, cachegeheugen... al 2 keer Chrome van mijn computer gedaan en terug gedownload, maar het probleem blijft bestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.6K

Antwoorden (2)

Een zelfde soort vraag wordt hier gesteld:

http://productforums.google.com/forum/#!category-topic/chrome/report-a-problem-and-get-troubleshooting-help/O8Ex2HS8WzA

en het antwoord komt er op neer dat je profile van Google Chrome corrupt is. In het plaatje bij het antwoord kun je lezen hoe je dat op moet lossen, n.l. die oude profile opruimen en een nieuwe maken.

Hier de directe link naar de uitleg:
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=142059

Het zou dus best kunnen, dat als die file echt corrupt is, je met 2 keer opnieuw installeren niets oplost, omdat die file bij herinstallatie niet wordt vernieuwd, maar gewoon blijft staan.

Hopelijk is dit de oplossing.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is wel eens wispelturig, zeker als het een herinstallatie betreft waarbij een eventuele eerdere installatie niet goed verwijdert is geweest.
Een dergelijke verwijdering laat veelal restbestanden achter die een eventuele nieuwe installatie kunnen gaan beinvloeden.

Installeer eens het programma revo uninstaller en deinstalleer hiermee google chrome.
Eventueel in combinatie met een goede registercleaner zoals bijvoorbeeld eusing free registry cleaner.
Na dat je dit gedaan hebt doe je even een herstart en installeer je google chrome opnieuw.

Uninstaller;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Registercleaner;
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm