Wat is een handig programma, om een bouwtekening mee te maken, en ook makkelijk en nederlandstalig?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil graag een aanbouw aan het huis maken, maar daar eerst een tekening van maken, liefst 3d dat ik een beetje kan zien hoe het eruit komt te zien ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.9K

Antwoorden (4)

Autocad is een erg goed programma.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet als je de trial versie gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nadeel van een trial versie is dat je na afloop van de trail je tekeningen niet meer kan bekijken/bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar het kost je dan ook niets, terwijl je wel met een goed programma kan werken
dus zorgen dat je op tijd klaar bent :-)
Probeer Sketch-up eens. zo te downloaden vanaf google.
Ik werk er dagelijks mee echt heel leuk om in paar uurtjes tijd een tof huis zelf te hebben gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande link vind je een trial versie van 3d tekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik superarchitect3d voor datzelfde doel.
Er zijn meerdere versies. Ik heb de "zilver" versie. Die kost 29,95. En daar kan denk ik zeker mee wat jij wil. Er zitten ook diverse meubels/keukens/wandbekleding/vloerbekleding etc. in. En je kan ook nog een tuinontwerp maken. Het programma werkt redelijk intuïtief en in de helpfunctie zitten instructievideo's. Je hoeft zeker geen tekentechnische kennis te hebben om met dit programma te werken.
Er is nog een goedkopere versie (Brons voor 14,95) en een duurdere (Platinum voor 99,95). Op de site http://www.superarchitect3d.nl/ vind je alle info. Het is dan misschien niet gratis, maar in verhouding tot de totale kosten van een aanbouw, vallen die kosten reuze mee.