ik heb me router beveiligt met WPA 2 en een Access Control en MAC Filter zie exstra uitleg

ik heb een kpn router dus met WPA 2 en een MAC FILTER en Access Control is deze beveilging 100 water dicht der zijn mensenn die probeeren op me netwerk te komen ze zullen daar alle tijd voor nemen kunen ze echt door de Access Control en MAC Filter heen komen het zijn heele goede hackers

Toegevoegd na 4 minuten:
ze zegen dat ze bij mij der tog wel in komen in me netwerk en ik weet dat ze goed kunnen hacken ik ken ze de vraag was dus of ze door de MAC FILTER en Access Control kunnen komen alls ze achter me WPA 2 coden komen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
12 jaar geleden
hoe weet je zo zeker dat mensen continue je netwerk binnen willen komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de vraag is....?

Antwoorden (1)

Al je handelingen ten spijt: het blijft te hacken, maar je hebt het ze wel moeilijk gemaakt. Wil je op safe spelen, schakel wifi uit en koop een netwerkkabel. Allicht iets veiliger.