Hoe kan ik in Windows Vista mijn beeldscherm clonen naar mijn tv ?

Mijn instellingen hebben altijd zo gestaan dat zowel op het pc scherm en op mijn tv alles te zien was (clonen dus) nu heb ik laatst even die instelling uitgezet en nu kan ik nergens in het menu meer vinden waar ik de schermen kan clonen.
Niet via bureaublad eigenschappen en ook niet bij Nvidia eigenschappen.
Ik wil mijn beeldscherm clonen naar mijn tv,wie kan mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je sluit het beeldscherm aan op de TV, dan houd je de FN-toets ingedrukt en duw je op de knop met de 2 beeldschermen (zie foto)en moet hij werken

Fijn pasen

Fijn pasen!