Op mijn externe hard disk staan twee bestanden die ik niet geopend krijg: ib2007.DAT en een .IBD-bestand. Hoe krijg ik deze geopend met Windows 7 ?

Van de aangifte 2007 heb ik geen uitdraai.
Op mijn F disk trof ik de bovenstaande bestanden aan.
Op google zie ik alleen maar dat ik vanalles eerst moet instaleren ( scandisk, e.d.)en dat zie ik niet zitten.
Wie kan mij verder helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je zult het aangifteprogramma van 2007 opnieuw moeten downloaden en installeren. Vervolgens zet je de genoemde bestanden op de juiste plek. Dan zou het moeten lukken.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect antwoord. Advies opgevolgd en alles werkt ! Bedankt.