Hoe bewerk ik tekst en foto's in tabellen in Word?

Ik heb tekst en foto's gekopieerd vanaf een internetsite naar Word. Nu wil ik dit in Word bewerken maar alles staat in verschillende tabellen. Foto's kun je bv. niet verder naar rechts verplaatsen omdat de tabel niet breder is. Tekst krijg ik ook niet zoals ik het zou willen.Help?
(Foto's in en rond kader snap ik wel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt natuurlijk de tabeleigenschappen aanpassen, zodat de cellen breed genoeg worden om de foto's daar te krijgen waar je ze wilt hebben.

Maar waarschijnlijk is het handiger de foto's en tekst uit de tabellen weg te halen.

Word kan dat automatisch voor je doen (tabel naar tekst converteren), maar als dat niet lukt, kun je zelf voor of na de tabel wat lege alinea's maken (een paar Enters geven), en dan je foto's en teksten vanuit de tabel naar die lege alinea's te verplaatsen.

Nu kun je alles bewerken zoals je het wilt en zoals je het gewend bent.

De (nu lege) tabel kun je gewoon verwijderen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan wel iets vinden over hoe je een tekst naar tabel kunt converteren maar niet andersom
Cryofiel
12 jaar geleden
Ga ergens in de tabel staan. Klik op de meest rechtse optie direct boven het Lint. In het Lint dat dan verschijnt, kun je aan de rechterkant de tabel omzetten in tekst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt ! Dankjewel!