Hoe reset ik m'n pc?

Wil dat alles van me pc weg gaat.
Dus hoe die uit de fabriek kwam.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dan heb je een Windows DVD nodig. Als je die hebt moet je je harde schijf formatteren en Windows er opnieuw op installeren.

Toegevoegd na 47 seconden:
De Windows DVD boot je dan bij het opstarten en dan volg je de stappen.

Toegevoegd na 49 minuten:
Als je laptop/pc aardig nieuw is zul je geen OEM DVD hebben maar een herstel partitie. Brand die partitie even op een DVD en met die DVD boot je dan. De code staat waarschijnlijk onderaan je laptop of aan de zijkant van je desktop.