Ik heb een oudere iPod Touch 1e gen. Sinds enkele maanden doet mijn internetradio het maar enkele minuten. Hiervoor nooit problemen gehad. Waarom?

Ik gebruik hem vooral om muziek te luisteren en de internetradio valt sinds een paar maanden steeds weg. Een andere ipod touch 2e gen heeft hetzelfde probleem. De iPhone 4G niet, maar die wil ik vooral gebruiken om te bellen. Ik snap niet waarom dit nu opeens gebeurd. Hij heeft wel wifi verbinding, maar zoals gezegd valt deze na enkele minuten blijkbaar weg. Ligt dit soms aan de software updates van Apple?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, als je een, iPod Touch 1g. update naar een hogere iOS word het apparaat slechter, slomer. dus als je een iPod Touch 1g hebt met iOS 5.0.1 (of hoger), word die best wel sloom.