(Hoe) is de reactie van Excel 2010 op het met Ctrl ingedrukt verslepen van de celwijzer aan of uit te zetten?

Ik heb gehoord dat dit bij de ene Excel 2010 wel werkt en bij de andere niet. Misschien geldt hetzelfde voor Excel 2007.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de vraag niet (en aan het gebrek aan antwoorden te zien zijn er wel meer mensen die de vraag niet snappen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dat met Ctrl slepen bij mijn Excel 2010 doe, dan kopieert Excel de inhoud. Ik heb begrepen dat dit niet altijd gebeurt. Mijn conclusie is dat het aan- en uitgeschakeld kan worden. Kan dat inderdaad, en zo ja, hoe kun je dat doen?

Het beste antwoord

Ik denk dat je dit bedoelt:

Go to

Tools > Options > Edit, and UNcheck "Allow cell drag and drop"

Wigi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik kan zien, is dit van een versie van Excel vóór 2007. Ik kan tenminste niks vinden wat op die opties lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ging helaas niet over de juiste versie van Excel, maar toch bedankt voor het proberen.