Ik heb een lijst grote getallen ingeladen uit Matlab in Excel. Deze getallen zo worden weergegeven: 32.2516E04. hoe krijg ik ze tot 322516?

Het is bijna onmogelijk om dit handmatig te doen, aangezien het over ongeveer 25000 getallen gaat met verschillende machten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Excel leest je getallen blijkbaar als Wetenschappelijk. Dit los je als volgt op:

- Selecteer de getallen, of het hele werkblad.
- Klik met de rechter muisknop op één van die getallen.
- Klik op Celeigenschappen...
- Zorg dat je op het tabblad Getal bent.
- Klik in de verticale lijst op Getal.
- Stel het aantal decimalen naar wens in.
- Klik op OK.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naast de bvorige opmerking kun je de kolommen extra breed maken, waardoor de getallen totaal er op komen en niet met ******