Bestaat er een plug-in of iets dergelijks, om antwoorden automatisch op je eigen computer te bewaren?

Dus met alle info, zoals de vragensteller en de hele getypte tekst.
Het gebeurt namelijk wel eens, dat mijn antwoord of de hele vraag verwijderd wordt, terwijl ik die toch graag wil kunnen nalezen.
Of is er een andere mogelijkheid om dit automatisch te doen?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik bedoel: uitsluitend van Goede Vraag.
Inderdaad msn wordt opgeslagen, dat is niet het probleem.
Eventueel zou het ook een knop op de werkbalk kunnen zijn, die zou ik dan nog wel indrukken. Maar om steeds een schermafdruk te maken, vind ik teveel moeite.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb instellingen gewijzigd, maar ik krijg geen mailtjes. Hoe zet ik de juiste instellingen aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
capthavoc
12 jaar geleden
je kan je mailtjes bewaren die je van GV krijg bij elke reactie ? op een vraag
ook van je prive berichtjes krijg je een melding
aparte map maken
en alle mailtjes van GV daarin opvangen

Antwoorden (1)

tja dat noemen ze keylogger maar dat is spyware en de meeste pc virus scanner reageren daar nogal raar op :)
in msn bijvoorbeeld is er wel de optie gesprekkken opslaan kijk maar even onder de settings en privacy ed
capthavoc