bestaat er software die gesproken worden in een tekstbestand kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Ik gebruik Dragon Naturally Speaking. Het werkt prima, zeker omdat het systeem je stem 'leert' kennen. Maar je moet wel voor het dicteren gaan zitten: tekst uit een normaal gesprek filteren gaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. Alleen Vice versa. dus tekst naar gesproken woorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat heel veel software die gesproken woorden naar een tekstbestand kan converteren. Ikzelf ben in het bezit van zulke software. Een voorbeeld is:
http://spraakherkenning.nl/home.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit soort software bestaat. toevallig heeft apple net tijdens de aankondiging van de nieuwe ipad ook een functie toegevoegd die dit kan. je praat tegen je ipad en die zet het om in tekst.

ongetwijfeld bestaat er ook iets dergelijks voor op de pc of mac.

hier kan ik je helaas niet verder meehelpen. maar je hebt antwoord op je vraag:P