Games for Windows in het Nederlands?

Voor een spel (GTA IV) moet je Games for Windows installeren.
Nu heb ik een NL versie gevonden op
http://support.microsoft.com/kb/960554

Maar als ik deze installeer en het programma vervolgens start, wil hij dat ik een update installeer. Deze update kan echter niet geinstalleerd worden:

XB38759 Setup Error

Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language

Vraag is dus: waar is de Nederlandse update?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Raar je zegt dat je de nl versie hebt gevonden maar blijkbaar is je windows engels ????
toch per ongeluk de engelse versie te pakken ?
je kan hem wellicht ook direct vinden bij de windows update link in je start menu en van af de site de optionele download ook even door zoeken
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn Windows is zo nederlands als maar zijn kan hoor :) Kan het zijn dat de LIVE installatie wél NL is, maar de patch niet?
capthavoc
14 jaar geleden
lijkt me sterk waarschijnlijk heb je toch per ongeluk de engels te pakken gehad.
maar is games for windows een onderdeel van msn live en heb je daar wel de engelstalige versie van ?
dan denk ik dat je msn live er af moet halen en de nederlandse versie erop zetten en dan de games voor windows er weer op