Java Mac verwijdert trug weer downloaden, maar hoe?

Ik heb iets uitgestoken met java Mac en nu vind ik het niet meer ik weet 100%zeker dat het weg is dus ging ik weer naar software update en ze geven niets trug van java weet jij hoe ik er trug kan aan kommen ik heb het nodig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

tja java komt altijd via de update dus deze denk blijkbaar nog steeds dat deze er op staat
heb je misschien ook time machine er op dan kan je proberen terug te gaan naar een dag dat het nog werkte ?
welke browser gebruik je wellicht staat java script uitgeschakeld ?
capthavoc
12 jaar geleden
Je kan Java voor OS downloaden via deze link: http://mac.softpedia.com/get/System-Utilities/Java.shtml