Welke gratis alternatief is er voor Microsoft Outlook?

Dus niet alleen email, maar ook agenda, taken en notities.

Je hebt voor Microsoft office als alternatief OpenOffice.

Toegevoegd na 1 uur:
Geen online diensten. Ik wil geen contactpersonen van anderen op internet hebben staan met daarin voor mij persoonlijke notities erin.
Hiermee vergroot ik de kans dat de privacy van anderen door mij in het geding komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Mozilla Thunderbird gebruik ik; kun je ook gmail en hotmail accounts mee binnenhalen. En het heeft een plugin Lightning geheten dat de geïntergreerde agenda is. En je hebt Mozbackup om backups te maken van Thunderbird en het weer terug te zetten als je van computer verwisselt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iGoogle is zulk gratis alternatief. Je kan je startpagina naar eigen noodzaak inrichten, je kan mail sturen en ontvangen, je hebt een agenda die je verwittigd, enz enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar ik zal voor deze toepassing nooit voor een online dienst gaan. Ik wil geen contactpersonen op internet hebben met daarin voor mij persoonlijke notities erin.
hee ,er is een site .Scan en sorteer daar zit alles op wat je vroeg agenda .email ,archief, en nog veel meer succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest voor de hand liggend binnen de Microsoft familie is windows live mail, de opvolger van outlook express. WLM kent ook een agenda,feeds e.d. Hoewel niet mijn favoriet een waardig alternatief