Hoe kan ik vanaf een andere computer Word 2010 etc. overzetten op een andere computer?

Ik heb geen kaartje of iets dergelijks, ik heb op mijn computer helemaal niks van Word ofzo en wil hem van een vriend van mijn overzetten op mijn pc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dit kan niet. Je kan alles kopiëren-plakken, maar dan heb je niet de licentie gekopieerd die nodig is. Je zal Office opnieuw moeten kopen.

Toegevoegd na 29 seconden:
Als je nog een licensie hebt liggen kan je die wel invoegen trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet maar als je student bent kun je tegen korting dat pakket kopen op www.surfspot.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom neem je dan geen Open office.
kan je gratis downloaden en werkt prima.
je kan er gewoon de documenten van word op lezen en bewerken.